Fizinio pasirengimo treniruotės stovykloje

Fizinio pasirengimo treniruotės – vienas pagrindinių akcentų mūsų krepšinio stovyklose. Ir nieko nuostabaus, juk vasara, tarpsezoninis, ir yra tas metas, kuomet reikia tinkamai fiziškai pasiruošti naujam krepšinio sezonui. Ir nesvarbu kur jūs žaidžiate – ar moksleivių, ar mėgėjų lygose, ar tiesiog fizinio lavinimo pamokose, popamokiniuose būreliuose – gera fizinė forma jums padės žaisti efektyviau bei sumažinti traumų tikimybę.

Dinaminė pramankšta ir tempimo pratimai

Rytinė mankšta bei kiekviena kita treniruotė mūsų stovykloje prasideda nuo dinaminės pramankštos, tempimo pratimų. Akcentuojame apšilimo svarbą bei tinkamą tempimo pratimų atlikimą. Po intensyvios treniruotės stovyklautojai dar kartą atlieka tempimo pratimus. Po mūsų krepšinio stovyklos dalyviai pastebi gerokai padidėjusį lankstumą.

pramanksta

stovykla-2015-300

ignalina2011-13

ignalina2011-65

Vikrumas

Krepšininkas aikštelėje turi būti vikrus, staigus ir greitas. Šias savybes puikiai lavina pratimai su vikrumo kopetėlėmis. Tokios treniruotės stiprina dalyvių pėdas, blauzdas, gerina bendrą ištvermę. Taip pat treniruotės su vikrumo kopetėlėmis lavinai ir krepšininkų koordinaciją, mąstymo greitį.

vikrumo kopeteles

stovykla-2015-310

krepsinio-stovykla-ignalina-6

Bendras fizinis pasirengimas

“Sporto projektai” krepšinio stovyklos metu dalyviai atlieka daug skirtingų pratimų, kurie padeda lavinti įvairias raumenų grupes. Mūsų, organizatorių, trenerių, tikslas – kad stovyklautojas iš stovyklos išvyktų visapusiškai sustiprėjęs – judresnis gynyboje, staigesnis puolime, stipresnis kovoje dėl atšokusio kamuolio.

suolio pratimai

plankas

ignalina2011-5

fizinis pasiruosimas

stovykla-ignalina6

sarunas kenesis

rokas jonaitis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *